Preinscripció curs 2014-2015

Avui ha començat la preinscripció per al curs 2014-2015 a l’Institut Escola Les Vinyes!

preHem obert un nou espai a la web amb informacions sobre el calendari, els terminis i la documentació a presentar. Si teniu qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb el centre.

El passat dimecres 5 de març van tenir lloc les portes obertes del centre. Si no vau poder assistir-hi, us convidem a fer un recorregut pel Centre a través de la pàgina web. Entreu i  visiteu les aules d’infantil, les de primària i les de secundària. També podeu apropar-vos a la biblioteca, i llegir la revista del centre. Si voleu veure les persones, visiteu els nostres àlbums.

I si voleu conèixer el punt de vista de les famílies visiteu la web de l’AMPA.

Si vau poder assitir-hi, us donem les gràcies pel vostre interès i esperem que la visita us haurà ajudat a decidir millor en quin dels centres de Castellbisbal voleu que els vostres fills puguin aprendre i crèixer.

I si ja sou membres de la nostra comunitat -alumnes, familiars o docents- aprofitem per donar-vos les gràcies per la vostra participació en aquesta jornada de portes obertes. Sense la contribució de tothom no hauríem tingut una jornada tan multitudinària. Gràcies, comunitat educativa!