SERVEI DE MEDIACIÓ

L’equip del SERVEI DE MEDIACIÓ està format per alumnes de 3r i 4t d’ESO, els quals prèviament han estat formats en habilitats comunicatives i diàleg restauratiu. Durant el temps que faran el servei comunitari aprendran, de forma pràctica, a implicar-se i prendre consciència de la necessitat d’actuar i comprometre’s en la millora de la convivència al centre educatiu. Partint de l’Enfocament Restauratiu Global desenvoluparan noves habilitats per relacionar-se i comunicar-se, creant comunitat i donant una resposta positiva al conflicte.

L’enfocament restauratiu ofereix un marc relacional que es fonamenta en els valors del respecte, la inclusió, la participació, la no-violència, l’honestedat, la diferència, la col·laboració, la responsabilització i la reparació, i s’orienta cap a les necessitats. Creant un espai amable, segur, d’escolta atenta i de confiança que permeti compartir històries, emocions i
necessitats.

ELS PODEU TROBAR A LA TUTORIA 2 TOTS ELS DIJOUS A L’HORA DE LECTURA.

“Educar és aprendre a viure junts i aprendre junts a viure. Sempre i cada cop”
M. Garcés

“Quan la nostra comunicació permet donar i rebre de manera compassiva, la felicitat reemplaça la violència i el patiment.”
M. Rosenberg