Projecte 4 cordes

Enguany els i les alumnes tercer hem iniciat el projecte 4 cordes. Es tracta d’un nou projecte relacionat amb l’àrea d’educació musical que ens permet gaudir de l’oportunitat d’aproximar- nos a la descoberta i la pràctica d’un instrument de corda. Més enllà de la pròpia pràctica amb l’instrument es tracta d’un projecte de comunitat que es porta a terme en altres escoles del municipi i que té per objectius sensibilitzar l’alumnat amb la pràctica musical alhora que es porta a terme un treball de cohesió de grup perquè cadascun dels protagonistes forma part d’un conjunt instrumental on cada peça és clau en el treball d’equip i l’èxit col·lectiu.

Durant aquestes primeres setmanes hem conegut a la Maria i la Mireia. Elles  són  les persones que dinamitzen la proposta i de mica en mica estan introduint les bases  perquè poguem portar a terme des de la cura i el respecte un treball instrumental col·lectiu. Les sessions de 4 cordes acostumen a tenir un itinerari molt definit i aquests primers dies hem après  a situar- nos com una petita orquestra de cambra, a agafar l’instrument i a endreçar- lo correctament entre altres coses.

Tots/es els/les alumnes de 3r estan fent molt bona feina i estan molt entusiasmats/ades amb l’oportunitat que suposa aquest nou projecte !!

Recull fotos 3rA

Recull fotos 3r B