InfoTordera

L’ alumnat de 5è està fent un projecte sobre els mitjans de comunicació  per  informar sobre les coses que passen  dins i fora de l’ aula. Durant el curs hem pogut conèixer una mica més com funcionen aquests mitjans (ràdio, tele i blog) i  com s’ha de transmetre la informació en cada un d’ells. Ha estat molt enriquidor!

Hem anat a gravar a la ràdio Sant Celoni, al programa les Escoles a la ràdio. Allà em parlat de notícies relacionades amb l’escola i el nostre poble! Fer de locutors ens ha fascinat!

També hem gravat un informatiu amb moltes de les notícies que passen a l’escola i al nostre entorn i al món!

Per últim, hem creat un blog on hem recollit tot allò que passa al nostre votant i el que trobem més interessant. Hi ha 10 seccions:

1) Sortides i festes de Cicle Superior.

2) Entrevistem a l’alumnat.

3) Saps qui sóc? ( Entrevistes al personal de la Tordera).

4) Recomanacions sèries i pel·lícules .

5) Llegir ens fa lliures.

6) Animals.

7) Esports poc freqüents.

8) Actualitat 5è.

9) Què sona?

10) Montquímic

Si voleu estar informats/des de tot allò que passa a dins i fora a l’escola no dubteu en entrar-hi: