COLÒNIES A L’ESTARTIT

Aquesta setmana hem estat de colònies a  l’escola de mar  Marcel Mallot de l’Estartit. Han estat unes colònies molt desitjades i esperades per part de tots/es els i les alumnes de cinquè!  Hem pogut gaudir d’unes instal·lacions excel·lents i unes activitats molt engrescadores que estaven relacionades amb el coneixement de la fauna i la flora del litoral.  El tracte, l’atenció i la implicació amb els nens i nenes ha estat fantàstic per part de l’equip de monitors/es de la casa.

Durant aquests dos dies hem aprofitat el temps al màxim i totes les possibilitats que ens oferia la casa i l’entorn. Entre altres coses hem après a fer diferents tipus de nusos, ens hem tirat per una gran tirolina, hem identificat els animals i les plantes que podem trobar al litoral rocós, hem compartit un fantàstic i refrescant bany a la platja, hem fet un excitant i misteriós joc de nit i finalment hem fet una descoberta de les Illes Medes amb el Nautilus, un vaixell emblemàtic i singular a l’Estartit.

Complementàriament a totes les activitats, també hem compartit estones d’esbarjo i joc lliure on ens hem pogut retrobar des de l’emoció i  l’alegria de viure després d’un curs ple d’incerteses.

A continuació trobareu un recull de fotos i vídeos de cada curs.

Desitgem que us agradin i us emocionin tant com a nosaltres!!

FOTOGRAFIES 5è A

FOTOGRAFIES 5è B