EL FOC, QUIN DESCOBRIMENT!

Durant el mes d’octubre l’alumnat de tercer de primària hem iniciat un projecte escolar sobre els quatre elements. Cada nivell es centra en un de diferent i nosaltres treballem el foc.

Partint d’una conversa inicial vam observar com el foc, des de l’inici de la història, ens ha aportat coses positives i negatives, les quals vam plasmar en un dibuix: escalfor, llum, devastació de l’entorn… És un element necessari i perillós alhora.

Estudiar el foc ens ha portat a parlar de mites i llegendes com el mite de Prometeu, estudiar com era la vida a la prehistòria i aprendre com el domini del foc va ser d’important per als primers homes i dones.

Aviat tancarem el projecte amb un taller de plàstica i una exposició que trobareu a l’àgora de l’escola