MATEMÀTIQUES A 1R

Aquest curs, hem iniciat com a escola una nova proposta didàctica per ensenyar i aprendre matemàtiques. En diem INNOVAMAT!

Amb aquesta proposta pretenem que els vostres fills i filles coneguin conceptes matemàtics i els descobreixin manipulativament per compendre’ls. Pretenem que es familiaritzin amb els nombres, operin amb ells i que s’iniciin en l’enregistrament per apropar-se al simbolisme matemàtic.

Amb l’innovamat treballem sobretot la numeració i el càlcul.

Un dia a la setmana també aprofundim en tots els conceptes treballats a partir de l’App d’innovamat. Ho fem amb les tablets de l’escola i ens agrada molt!

Paral·lelament , dins d’una altra sessió setmanal , treballem els altres conceptes matemàtics com són: la mesura, la geometria, la lògica o l’estadística.

Aquest trimestre, ens hem centrat en la Geometria.

Un cop acabat el centre d’interès sobre la geometria, us enviarem un enllaç on hi trobareu un recull amb totes les propostes que hem realitzat al voltant d’aquest tema!

A continuació teniu un recull amb totes les fotografies que fan referència a l’àmbit matemàtic!

Esperem que les gaudiu!