Infantil participa a la setmana de les Arts

Aquesta setmana, aprofitant les dates que coincideixen amb la diada de Sant Jordi, hem celebrat a l’escola la 1a setmana de les Arts. Durant aquests dies hem compartit lectura amb els companys i companyes de Primària i Secundària i hem gaudit de concerts de diferents tipologies de músiques que ens han ofert alguns pares i mare i companys i companyes de l’escola i l’institut.

Hem pogut ballar, cantar i escoltar tot tipus d’instruments i conviscut amb l’art en totes les seves dimensions.

Agraïm moltíssim la col·laboració de totes les persones que s’han atrevit a oferir-nos el seu talent. Aquesta ha estat la primera setmana de les Arts, sentim que apropar els infants al llenguatge artístic és una gran oportunitat per donar-li a aquest llenguatge la importància que mereix i esperem que en properes edicions més persones us animeu a participar i oferir els vostres talents.

Com a cloenda de tots aquests actes el divendres hem pogut participar del concert “de Nadal” a l’Ateneu. Ha estat molt bonic poder veure els espectacles que ens han ofert els diferents grups i sempre una gran oportunitat poder actuar a un escenari real. Desitgem que les famílies hagueu pogut gaudir-ho en streeming.

Us convidem a gaudir les diferents activitats de les que hem gaudit durant la setmana a través d’aquest enllaç a les diferents fotografies i vídeos.

Fotos i vídeos Setmana de les Arts