EXCURSIÓ A LA GRANJA ESCOLA P4

VALENTIA, POR, SUPERACIÓ A TRAVÉS DE LA CONSCIÈNCIA EMOCIONAL I LA REGULACIÓ

Ahir vam anar a la Granja Escola d’excursió i vam treballar la por i la valentia.

La por és una emoció que ens serveix per detectar el perill, i si no la gestionem ens pot paralitzar. Explorem què és la por, per a què serveix i com fer-la més petita.

Al llarg del matí vam realitzar un seguit d’activitats per aprofundir-ne el treball:

• QUÈ ÉS LA POR? QUÈ ÉS LA VALENTIA?: Introducció.
  • CONEIXEM A LA NANA BUNILDA: La Nana, creada per l’escriptora Mercè Companys, ens dóna un truc infalible per gestionar la por.
  • ELS REPTES DE LA NANA: Circuit d’aventura dinàmic i divertit, on podran entrenar la valentia.

ACONSEGUIM LA MÀGIA: Mitjançant un encanteri aconseguim les pólvores màgiques per transformar les pors en alguna cosa positiva per a nosaltres. Treballem l’autocontrol emocional.

Ens ho hem passat molt bé!!! I hem intentat fer la nostra por més petita!!