Caminem descalços pel bosc!

Aquest dilluns hem anat a la Selva de l’Aventura a fer l’activitat “Camina Descalç”. Ens hem endinsat al bosc i hem posat en alerta tots els nostres sentits. Especialment, el tacte, ja que ens hem descalçat i hem notat el plaer i la satisfacció de notar la natura als nostres peus durant tot el recorregut.

Ens ha sorprès i agradat notar les diferents sensacions que ens generava caminar per sobre els troncs, les pedres, el fang, el suro… també hem posat a prova la vista buscant animalons amagats en el bosc, l’olfacte amb les diverses plantes aromàtiques i l’oïda tocant els diferents instruments que hi havia al llarg del camí. Finalment, ens va fascinar passar pels diversos ponts elevats, tota una experiència sensorial!

Us adjuntem l’enllaç amb les imatges de la sortida:

Camina descalç

Aprofitem per enllaçar-vos les imatges de les sortides de l’Escola Bosc dels divendres tarda. En aquestes hem realitzat un munt d’activitats diverses, deixant espai pel lliure moviment i donar ales a la imaginació. Descobrint els elements naturals jugant amb les cordes, fent murals i mandales, fent herbari, investigant i descobrint animalons, plantes i flors. Continuarem gaudint d’aquest entorn extraordinari ple d’estímuls i diversió!

Escola Bosc 2n Trimestre

Escola Bosc 3r Trimestre