Comença un nou curs a 5è

El dilluns 13 de setembre va començar l’escola i vam iniciar un nou curs!!

Quan vam arribar no sabíem res. No sabíem qui seria la nostra tutora, o el nostre tutor, ni qui serien els nostres companys/es de grup. Tots estàvem nerviosos i expectants.

Quan ens vam quedar sols a la rambla vam fer una dinàmica per dividir- nos en dos grups. Vam fer un joc de memòria des dels nostres inicis a P3 fins arribar a 4t d’educació primària. Vam recordar els moments viscuts, així com les/ els diversos  mestres i companys/es que hem tingut fins al moment.

Al llarg de la setmana i a partir de cada grup vam començar a fer diferents dinàmiques per conèixer- nos millor entre nosaltres. Durant la setmana vam pensar el nom del nostre grup classe i a finals de setmana vam escollir el nom: La Terra per al grup de 5è A i la Fantasia per al grup de 5è B.

Aquests dies, des de l’inici m’he sentit molt a gust amb el grup, molt contenta fent dinàmiques, triant el nom del grup.

FOTOS 5è A

FOTOS 5è  B