Activitats extraescolars

EXTRAESCOLARS

El Departament d’Esports de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries impulsen l’activitat extraescolar de Multiesports al mateix pati de l’Escola.

Amb l’objectiu de promoure l’activitat física diària i per tal que els nens i nenes de l’IE El Bruel Empuriabrava no hagin de desplaçar a un altre equipament esportiu, s’ha decidit organitzar la pràctica de multiesports (Bàsquet, handbol, futbol sala, hoquei i bàdminton…) per l’alumnat de 1r a 6è de primària. També s’ofereix una activitat pels més petits i petites (P4 i P5) anomenada “Iniciació esportiva”, la qual també es faria en el mateix centra.

Aquelles persones que hi estiguin interessades poden fer les inscripcions a través de la web de l’Ajuntament de Castelló. El preu és de 50€ l’any per alumne/a.

WEB DE L’AJUNTAMENT

ACTIVITATS ESPORTIVES QUE ES PORTEN A TERME A CASTELLÓ D’EMPÚRIES – EMPURIABRAVA.

CURSOS DE NATACIÓ DEL CONSELL ESPORTIU DE L’ALT EMPORDÀ

Des del Consell Esportiu de l’Alt Empordà, es posa en marxa el nou curs de l’Escola Comarcal de Natació. Fa molts anys que es desenvolupa aquest programa per tal que els nens i nenes de la comarca puguin adquirir un nivell òptim de domini del medi aquàtic.

Us fem arribar el cartell i l’enllaç per tal de que en cas de ser del vostre interès en pugueu fer ús.

Consell Esportiu de l’Alt Empordà

L’ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE CASTELLÓ D’EMPÚRIES “ANTONI AGRAMONT”

L’Escola Municipal de música de Castelló d’Empúries “Antoni Agramont” és un servei educatiu municipal de difusió de la cultura musical, un centre públic obert a tothom i fortament arrelat al municipi. Ofereix classes a partir dels cinc anys.

Lloc web: L’ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE CASTELLÓ D’EMPÚRIES “ANTONI AGRAMONT”

Carrer Carbonar, 4, 17486 Castelló d’Empúries

☎ 972250528☎