Empuriabrava creativa

Empuriabrava creativa és una galeria virtual formada per treballs creatius dels nois i noies de l’Institut – Escola El Bruel Empuriabrava.

La idea sorgeix en els mesos de confinament, on des de l’assignatura d’Educació Visual i Plàstica es proposa als estudiants de participar en un repte artístic mundial, impulsat per diferents museus, on s’anima a les persones d’arreu del món a convertir-se en obres d’art des de casa.

La impossibilitat de compartir aquesta feina de manera física ha generat la necessitat de crear un espai a la xarxa, on tots i totes poden veure el que estan fent els seus companys i les seves companyes i alhora es converteix en una oportunitat per aprendre i ampliar conceptes  treballats al llarg del curs dins de l’àmbit artístic. Per tant, aquesta galeria creativa, presentada en format instagram, ofereix la oportunitat de compartir i mostrar els treballs dels alumnes però també és concebuda com una plataforma educativa per fomentar les arts i la creativitat dels joves d’una manera activa i participativa.

Podeu visitar l’exposició actualitzada AQUÍ