Eleccions consell escolar

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023

Aquest curs hi ha eleccions al Consell Escolar. El procés s’acaba el dia 24 de novembre.

Les persones que vulguin presentar la seva candidatura ho poden fer emplenant un document a secretaria, fins el dia 15 de novembre a les 13:00h.

El consell escolar és on es reuneix i participa tota la comunitat educativa. L’equip de professionals dels centres i les famílies compartim un objectiu comú: l’èxit personal, social i acadèmic dels fills i de les filles. Les decisions que es prenen al consell escolar són clau per al funcionament i la millora del centre i, per tant, també per a l’èxit educatiu de tot l’alumnat. És per aquest motiu que la participació i implicació en les eleccions al consell escolar és tan important.

Per tant us animem a presentar la vostra candidatura per formar part del Consell Escolar del Centre!