Rodajoc

El Rodajoc és un projecte d’intercanvi i de coneixença entre alumnes de diferents escoles de 3r i 4t de primària a través del joc, eina motivadora, codi universal de tots els infants de qualsevol lloc o cultura que els ofereix uns moments per compartir. La filosofia del Rodajoc és jugar en els espais públics fomentant l’actitud de gaudir i respectar l’entorn.

Aquesta activitat de caire lúdic esportiu és organitzada per un grup de treball format pels mestres d’Educació Física amb l’ajuda del CRP de l’Alt Empordà, el Consell Esportiu de l’Alt Empordà i la Diputació de Girona.

Les diferents escoles participants i l’Ajuntament de Castelló d’Empúries també participen, sigui aportant material, habilitant els espais o oferint aigua pels participants.

Els instituts del municipi de Castelló d’Empúries també col·labora dinamitzant les activitats amb els i les alumnes de 4t. d’ESO.