Menjador

L’alumnat de primària que fa ús del servei de menjador està assistit des de que finalitzen les classes a migdia fins les 15’00 h, moment en que es reinicia l’horari lectiu de tarda.

L’estona del pati es pot anar al menjador per a comprar l’entrepà, gran o petit.

Les famílies interessades en utilitzar el servei de menjador per primera vegada, hauran de passar pel menjador en horari d’atenció a les famílies: de dilluns a dijous a les 15.00 h o posar-se en contacte amb la responsable.

A l’entrada de l’escola hi ha la bústia on s’ha de dipositar el tiquet, és imprescindible deixar-lo abans de les 9’30 del matí. El preu del menú diari és de 6,33€.

La persona responsable és la Mònica Llambrich, i el seu telèfon de contacte és 618 89 06 16.

Segueix-nos al Facebook