PROJECTE ERASMUS + : “Environment and Climate Protection- in School and Everyday Life” VISITA A ALEMANYA

L’últim intercanvi es va dur a terme al mes de maig a Dardesheim (Alemanya), població agermanada amb El Perelló des de ja fa uns anys.

Algunes de les activitats realitzades durant aquesta setmana es van fer a l’institut Thomas Mann d’aquesta població, on l’alcalde de la localitat ens va explicar la relació existent entre les dues poblacions i la importància dels parcs eòlics per a Dardesheim i El Perelló.

Com en la resta d’intercanvis, també hi va participar l’alumnat procedent de Ciechanow (Polònia). Vam fer rutes pel paratge natural de les muntanyes del Harz i Ilsetal, i visites a la població de Dardesheim i Halberstadt.

Dijous 13 es va celebrar un sopar de cloenda, on es va donar per finalitzat aquest projecte que va començar l’any 2020 i que es va veure paralitzat per la crisi sanitària de la Covid-19.