PROJECTE ERASMUS + : “Environment and Climate Protection- in School and Everyday Life” EL PERELLÓ

El mes de març de 2022 ens van visitar alumnes dels centres educatius de Dardesheim i de Ciechanow que formen part del projecte Erasmus +: “Environment and Climate Protection in School and Everyday Life” en el qual participem els tres instituts. Durant aquesta setmana vam realitzar activitats relacionades amb el projecte com un taller de reciclatge, un taller sobre la contaminació dels aqüífers, la visita a Mel Múria o al parc eòlic de “Les Colladetes”. També vam aprofitar per a celebrar el Dia Internacional de la Dona i visitar alguns dels llocs més emblemàtics del Perelló, com l’Ermita de Sant Cristòfol, el Museu de la Rereguarda i la Torre de les Guàrdies.