Projecte “Ora et Labora”

El Projecte “Ora et Labora” l’ha portat a terme, des de l’Àmbit Social i la matèria de Ciències Socials, tot l’alumnat de 2n d’ESO al llarg del 2n trimestre a fi de conéixer i entendre una part de l’Art Medieval, el romànic i el gòtic, tant a la Península Ibèrica com a Europa. Per aquest fi, s’han realitzat maquetes de diferents esglésies i catedrals a l’entorn de les quals també s’han fet molt bons treballs de recerca històrica. Al llarg d’aquesta setmana, els alumnes de 2n d’ESO A estan compartint el seu projecte amb els alumnes de les Comunitats de Mitjans i Grans i els estan explicant la seva experiència amb l’art medieval, com han construït les seves maquetes i com han portat a terme el seu estudi. D’altra banda, els alumnes de 2n d’ESO B han compartit la mateixa experiència amb els de 1r d’ESO A i B. Tot l’alumnat, mitjans, grans i joves han fet una feina excel.lent.
Agrair des de l’àmbit a tots els docents, que en algun moment o altre, s’han implicat amb el projecte i li han dedicat el seu temps i suport.