Jornada EixArt

Des de l’Àmbit Artístic, volem convidar a totes les comunitats a la jornada EixArt.

Aquest any hem organitzat uns tallers amb la filosofia Rio Abierto per treballar el moviment harmònic i expressiu, els tallers seran dirigits per Betlem Casanova on a través del moviment del cos el nostre alumnat podrà experimentar, explorar i identificar les pròpies emocions vivenciant-les mitjançant l’expressió artística.

El tema del taller és: el Viatge a Ítaca

Es tracta de fer un viatge metafòric on mitjançant el cos, el cor i la ment a través d’eines com la música, l’expressió, el contacte, la dansa, la respiració, l’auto.observació, el silenci… Cada alumne/a descobrirà amb llibertat el seu propi viatge.

Sobre la sessió

La sessió la farem sense sabates, es recomanable portar roba còmoda i una estoreta o manta per cada alumne.