Ajuts individuals de desplaçament per a l’alumnat

Els ajuts individuals de desplaçament són ajuts destinats als alumnes empadronats a la comarca del Baix Ebre que cursen segon cicle d’educació infantil (EI), educació primària (EP), ensenyament secundari obligatori (ESO) o educació especial (EE), en centres docents públics o concertats de la comarca,  i que visquin a 3 quilòmetres o més del centre escolar de referència, sempre i quan no sigui possible l’establiment d’un servei de transport escolar, d’acord amb el conveni signat amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Les sol·licituds s’hauran de presentar via telemàtica del 1 al 15 de febrer de 2022. La sol·licitud s’ha de tramitar mitjançant el formulari normalitzat de la seu electrònica del Consell Comarcal del Baix Ebre, per accedir-hi i fer el tràmit, cal anar a l’adreça: https://www.seu-e.cat/web/ccbaixebre a l’apartat instància genèrica. Una vegada s’hi ha accedit, caldrà identificar-se electrònicament (amb certificat digital o donant-se d’alta a idCAT mòbil), s’ha d’omplir la instància i adjuntar la sol·licitud d’ajut de desplaçament escanejada juntament amb la documentació annexa, si s’escau.

Les bases reguladores i la sol·licitud per tramitar l’ajut també es pot trobar a la pàgina web del Consell Comarcal del Baix Ebre o als següents enllaços:

Bases ajuts individuals
Sol·licitud