Qui som?

L’Institut Escola El Molí inicia el seu camí el curs 2022-2023, com a projecte de transformació i fusió de dos centres històrics, l’escola Prosperitat i l’Institut Galileo Galilei, al Districte de Nou Barris de Barcelona al barri de la Prosperitat.

L’escola Prosperitat va néixer l’any 1974 amb el nom d’Escola Cardenal Cisneros i era una de les escoles més grans de Barcelona, amb una capacitat de 1500 alumnes i més de 40 mestres, l’Institut Galileo Galilei va néixer com una extensió de l’Institut de Batxillerat Sant Andreu i que des de l’any 1985 comparteixen l’edifici.

L’edifici alberga la ludoteca La Guineu que ofereix activitats de lleure gratuït als infants des de 1981, va ser la primera ludoteca municipal de Barcelona que va sorgir per iniciativa popular de veïns i l’AMPA de l’Escola Prosperitat.