SECRETARIA i PAS

1. Informació de l'oferta inicial: 5 de març de 2024
2. Presentació de sol·licituds: Del 8 al 20 de març de 2024
3. Llistes amb el barem provisional: 17 d'abril de 2024
4. Reclamacions a la baremació: Del 17 al 22 d'abril de 2024
5. Llistes de barem definitives: 25 d'abril de 2024
6. Sorteig del número de desempat: 30 d'abril de 2024
7. Llistes ordenades definitives: 2 de maig de 2024
8. Ampliació de peticions:
- NEE B: Del 14 i 15 de maig de 2024
- Ordinaris: Del 29 al 31 de maig de 2024
9. Oferta final de places: 7 de juny de 2024
10 . Llistes d'adjudicacions i llistes d'espera: 10 de juny
11. Matrícula: Del 18 al 26 de juny de 2024

La secretaria del centre està oberta segons l’horari següent:

De dilluns a divendres: de 9:00 a 11:00 h i dilluns tarda de 15:30 a 16:30 h

SECRETARIA

Per qualsevol gestió administrativa que necessiteu, la secretaria del centre us atendrà:

de dilluns a divendres de 9 h a 11 h

i la tarda de dilluns de 15:30 a 16:30h

Horari del centre

L’horari marc d’obertura del centre és de dilluns a divendres de 8:00 a 16:30 hores.

L'alumnat d'educació infantil i primària tindrà un marc horari de 9:00 a 12:25 i de 15:00 a 16:25

L'alumnat de 1r i 2n d'ESO i batxillerat tindrà un marc horari de 8:00 a 14:30 (dilluns i divendres) i de 8:00 a 13:30 i de 15:00 a 16:00 (dimarts, dimecres i dijous).

L'alumnat de 3r i 4t d'ESO i batxillerat tindrà un marc horari de 8:00 a 14:30

Cada grup d’alumnes tindrà un horari específic d’acord amb el previst a la normativa del Departament d’educació.

L’assistència a classe és obligatòria per a tothom i s’exigeix la màxima puntualitat.

Cal justificar per escrit les faltes d’assistència en el moment de la reincorporació a classe, atenent l’establert en el reglament de règim intern.

Aquest és el codi de l'entitat del nostre centre, necessari per si alguna vegada us el demanen alhora de fer un pagament.

0796926

Números de compte on s'han de fer els pagaments:

Pagament menjador: ES25 2100 0836 4502 0074 5443

Pagament famílies: ES35 2100 0836 4102 0074 5556

Preinscripcions 2023-2024

Informació preinscripció trobareu tota la informació aquí.

Aquests són, entre altres, els tràmits que es poden fer a secretaria

Reclamació de notes

Els alumnes tenen dret a veure els seus exàmens corregits.

Durant el curs, les reclamacions s’adreçaran al professor/a de la matèria o al tutor/a, si s’escau.

Al final de curs, en cas de discrepància amb el/la professor/a sobre la nota final, caldrà presentar reclamació per escrit al director, el qual nomenarà un tribunal per estudiar la incidència. La decisió d’aquest tribunal es podrà recórrer en el termini de cinc dies, davant de l’administració educativa.

Baixes

Els alumnes que vulguin donar-se de baixa, caldrà que ho sol·licitin al director, mitjançant l’imprès que es pot recollir a la Secretaria del Centre.

Els alumnes de Batxillerat podran renunciar a la matrícula oficial, sol·licitant-ho al director abans de finalitzar el mes d’abril. D’aquesta manera l’alumne no constarà a les actes finals d’avaluació.

L’alumne que demani la baixa amb posterioritat a aquesta data, perdrà la convocatòria.

Nivell "C" de català

Si has estudiat al nostre centre, només cal comprovar que hagis cursat català a l’etapa de Primària. Per tant, a secretaria necessiten la documentació necessària: o bé el llibre d’escolaritat on apareix aquesta informació o bé, en el cas que no el tinguis, un certificat del teu expedient que pots aconseguir al centre on vas cursar la Primària.

Un cop lliurada aquesta documentació, l’institut tramitarà el nivell C de català, que pot trigar dos dies…

Clica aquí per ampliar aquesta informació

Beques i ajudes

Personal d'Administració i Serveis

Les persones que formen part del personal d’Administració i Serveis són, també, treballadors/es del centre i la seva feina és imprescindible per a la gestió i el bon funcionament del centre.

Cal que els alumnes atenguin les seves indicacions.