INAUGURACIÓ DE LA SALA POLIVALENT (GIMNÀS)
El divendres 15 de març es va fer la inauguració de la nova sala polivalent (gimnàs). Després d’uns mesos d’obres per fi podem gaudir tot el barri com nosaltres d’aquest espai per fer tot tipus d’activitats. A l’acte va venir l’alcalde del Prat, la inspectora, diferents personalitats del sector educatiu, associacions del barri, familiars, […]
INAUGURACIÓ DE LA SALA POLIVALENT (GIMNÀS) Llegeix més »



