SOS ! Emergència Climàtica.

El passat divendres 27 de setembre va haver una VAGA MUNDIAL PEL CLIMA.  Molta gent va sortir al carrer per reivindicar que el Món s’està morint i els governs han de fer alguna cosa. Des de l’escola també hem estat treballant el tema amb tots els cursos.  Al final cada curs va fer unes pancartes […]

SOS ! Emergència Climàtica. Llegeix més »