Segon

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de segon!

Benvinguts a 2n

Ja fa unes setmanes que hem començat l’escola i ens volíem presentar: som la classe de 2n, la classe dels dinosaures!! Estem molt preparats i preparades per aprendre molt durant aquest curs!  

Benvinguts a 2n Llegeix més »

CONCURS DE SANT JORDI

L’alumnat de primària ha participat en el concurs literari i de dibuix del centre pel dia de Sant Jordi. Tots els i les alumnes han fet un gran treball mostrant la seva part més creativa. Tant els dibuixos,com les poesies i contes inventats han estat genials! Els treballs han estat exposats a l’entrada de l’escola

CONCURS DE SANT JORDI Llegeix més »

Sortida al salting!

La nostra escola premia a tots els nens i les nenes que s’han esforçat molt durant aquest trimestre tan llarg. Molts alumnes han treballat molt, han après moltes coses, han fet les feines, han tingut un bon comportament…entre moltes altres coses i per això els mestres han deixat que escollissin una super sortida. I sabeu

Sortida al salting! Llegeix més »

Fem la MONA DE PASQUA

Arriben les vacances de setmana santa i nosaltres no marxem sense fer la nostra mona. El divendres 12 tota l’escola va fer la seva mona. Ens encanta posar xocolata, els lacasitos, ous i plomes! Mireu com hem gaudit!      

Fem la MONA DE PASQUA Llegeix més »

Tenim fred!

Ja fa dies que va començar l’hivern i tots anem molt abrigats. Quan vam tornar de les vacances vam treure tots els decorats nadalencs i l’escola va quedar nua. Els alumnes van pensar que potser l’escola també tenia fred i van decidir decorar-la amb barrets i guants. Des de la classe de plàstica han treballat

Tenim fred! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut