Sant Jordi, la Rosa i el Drac!
Els nens i nenes d’infantil i primer, van fer una rosa amb oueres i un punt de llibre amb gomets per celebrar la Diada de Sant Jordi. També van escoltar el conte i ballar la cançó. Va ser un dia festiu i ens ho vam passar molt bé!
Sant Jordi, la Rosa i el Drac! Llegeix més »












