2n d’ESO comença el curs amb ganes
L’alumnat de 2n d’ESO ha iniciat el curs amb ganes de retrobar-se, compartir experiències i afrontar nous reptes. Els primers dies han servit per reconnectar amb els companys i companyes, conèixer l’organització del grup i familiaritzar-se amb els espais del centre. Aquest nou curs es presenta com una oportunitat per consolidar aprenentatges, créixer personalment i […]
2n d’ESO comença el curs amb ganes Llegeix més »












