Nom de l'autor: Ingrid

Treballem les emocions!

L’alumnat de 4t, al inici del nou curs, treballem l’arbre de les emocions. Amb aquesta proposta de treball, prenem consciència de com ens sentim en cada moment. Els nens poden escriure una emoció en un paper i penjar-la a l’arbre quan senten que li molesta. D’aquesta forma ells mateixos prenen distància a qualsevol emoció que

Treballem les emocions! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut