2022

Sant Jordi 22′

Aquest curs hem tornat a celebrar el dia de Sant Jordi. Les alumnes i els alumnes d’infantil, primària i secundària hem fet diferents activitats. Hem representat l’obra de teatre de la llegenda de Sant Jordi, hem fet diferents tallers com l’elaboració d’una rosa, hem participat en el certamen literari i artístic, els alumnes de secundària

Sant Jordi 22′ Llegeix més »

Torna la Revista!!!

Un cop passats aquests mesos amb el COVID que no ens va deixar publicar la revista, tornem a tenir el tradicional Noticosme a l’escola. S’ha repartit una còpia a tot l’alumnat en paper, però els que no l’heu rebut la podeu llegir també a la nostra web, a continuació us deixem l’enllaç: NOTICOSME 1r TRIMESTRE

Torna la Revista!!! Llegeix més »

Ocells piulen

Bon dia! Els nens i nenes de p3, p4 i p5 vam anar al parc a fer l’activitat dels ocells piulen! Vam descobrir els seus nius, les seves plomes i el seu cant! A més a més, vam escoltar el conte del Pol el pardal i vam veure un munt d’ocells al parc. Ens ho

Ocells piulen Llegeix més »

Tenim nous convidats!!!!

A la classe de les Panteres tenim uns nous convidats: “Cucs de seda” als que durant uns dies hem de cuidar i alimentar perquè es facin grans, i passant pel procés de Metamorfosi es converteixin en precioses papallones. Ara han de menjar fulles de moreres i créixer i si tot va bé es convertiran en

Tenim nous convidats!!!! Llegeix més »

“Cacahuete” el conill amic de “Sugus” i “Milo”

Aquestes darreres setmanes “Sugus” ha vingut acompanyat de “Cacahuete”, un conill amb molt de pèl, de color blau i orelles caigudes. “Milo” s’ha quedat a casa descansant. L’Aroa de CENIAC ens ha explicat com fer i estar per donar-li confiança i que estigués tranquil amb nosaltres. Hem estat callats perquè “Cacahuete” sortís de la cistella

“Cacahuete” el conill amic de “Sugus” i “Milo” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut