Sortida al parc nou!
Els alumnes d’infantil i primer hem anat d’excursió al parc nou a fer l’activitat dels ocells piulen! Primer ens hem assegut i hem escoltat el conte: “Pol el pardal”. Quan hem acabat hem fet una petita conversa i ens hem donat compte que aquest ocell vivia al parc nou! Així doncs, hem decidit fer un […]
Sortida al parc nou! Llegeix més »






