Ens equilibrem!!!
Els alumnes de 2n a les sessions d’educació física han treballat l’equilibri corporal amb l’ajuda d’altres Companys o companyes.
Ens equilibrem!!! Llegeix més »
Els alumnes de 2n a les sessions d’educació física han treballat l’equilibri corporal amb l’ajuda d’altres Companys o companyes.
Ens equilibrem!!! Llegeix més »
Avui ha estat un dia molt important: els alumnes de 2n han fet l’exposició del projecte dels dinosaures.
Presentació projecte dels dinosaures Llegeix més »
Els nens i nenes de p3 i p4 han experimentat amb pintura amb les mans.
Experimentem amb pintura Llegeix més »
A la nostra classe tenim un espai molt especial: el racó de la calma.
Gaudim del racó de la calma Llegeix més »
Des de la setmana passada tenim rocòdrom a l’escola!! Esperem que amb aquesta instal·lació tothom, especialment les nenes, s’animin a fer més activitat física! Cal moure’s per tenir salut!
Estrenem rocòdrom!! Llegeix més »
Avui l’Ana ens ha vingut ha explicar un conte que parlava de la importància de tractar bé als nostres avis.
Un dia seré gran! Llegeix més »
Avui hem acabat el conte “El petit Sant Jordi” de les tertúlies literàries
Tertúlies literàries Llegeix més »
Retallar és una de les tasques que costen més desenvolupar perquè es necessita molta psicomotricitat fina. Avui hem practicat aquesta acció! Mireu com retallem les figures geomètriques.
Retallem a plàstica Llegeix més »
Alguns nens i nenes de p3 van anar a l’hort.
Anem a l’hort a cuidar-lo Llegeix més »