Benvinguts a 2n
Ja fa unes setmanes que hem començat l’escola i ens volíem presentar: som la classe de 2n, la classe dels dinosaures!! Estem molt preparats i preparades per aprendre molt durant aquest curs!
Ja fa unes setmanes que hem començat l’escola i ens volíem presentar: som la classe de 2n, la classe dels dinosaures!! Estem molt preparats i preparades per aprendre molt durant aquest curs!