Festa de “La Castanyada” AJORNADA!!

Us informem que les danses previstes per la festa de “La Castanyada” de demà, queden posposades fins a nou avís per motius meteorològics.

Els alumnes d’Infantil i Primària podran gaudir de menjar castanyes (a les aules en aquest cas) tal i com estava previst.

Properament us informarem de la data que farem les danses.

Benvolgudes famílies,
Us enviem el cartell amb els detalls de la Festa de la Castanyada del proper dimecres 31 d’octubre.

Com el curs passat, serà una festa oberta a les famílies, per la qual cosa, us demanem que quan entreu a les 15:00h, us aneu situant a la zona d’arbres que hi ha sobre la pista i darrere dels alumnes de cicle mitjà, a l’alçada de la cistella de bàsquet. Us demanem que, si us plau, no interferiu en les diferents activitats que s’aniran realitzant al llarg de la tarda.

Informacions importants:

• Tots els alumnes poden venir disfressats a l’escola de castanyers/ es.
  • De dilluns a dimecres, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior poden començar a portar llenya prima per coure les castanyes.

Aquest any, com el curs passat, l’AFA col·labora amb la compra i cocció de les castanyes, juntament amb pares d’alumnes de 6è.

Esperem la vostra assistència per gaudir d’aquesta.
NOTA IMPORTANT:  Els alumnes que aquest dia no facin ús del transport escolar per tornar a casa ho han de notificar prèviament, per agenda o per correu electrònic, abans de les 15:00 del mateix dia 31 d’octubre.