Qüestionari informatiu malalties compatibles amb símptomes Covid i resultats PCR

Benvolguda Comunitat Educativa,
Per poder agilitzar els casos que ens anem trobant de malalties compatibles amb el Covid, us demanem que ompliu aquest formulari cada vegada que qualsevol de nosaltres (alumnes, docents, personal PAS, monitoratge,…) presentem símptomes compatibles.
Cal concretar però, que el fet d’omplir aquest formulari no eximeix de l’obligatorietat de justificar les faltes d’assistència per escrit, tal i com s’ha fet fins ara.
També caldrà comunicar al centre els resultats de les PCR dels alumnes per poder introduir-ho a l’aplicació Traçacovid del Departament d’Educació.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració

Gestionem les emocions en un curs de canvis

Benvolguda Comunitat Educativa,

En aquest curs tan atípic en el qual ens trobem, degut a la situació sanitària i social actual, les famílies teniu un paper clau  i fonamental en l’educació emocional dels infants. És per això que des de Dipsalut ofereixen una sessió on podreu compartir les pròpies experiències i que pugui esdevenir un espai de diàleg, confiança i cura per a totes les famílies.

Aquesta sessió és de dues hores de durada i es realitzarà de manera telemàtica. Serà conduïda per professionals en el camp de la criança positiva i habilitats parentals amb llarga experiència en la dinamització de grups i acompanyament de famílies. En aquestes sessions es compartiran recursos, eines i activitats útils per ajudar-vos a entendre i gestionar les emocions pròpies i les dels fills i filles, pensant especialment en aquest curs escolar tan diferent.

Inscripció: https://www.siguestu.cat/ca/inscripcions-families.html

Captura_emocions.JPG

Atenció!!! Informacions importants

Benvolgudes famílies,

El proper 14 de setembre comencem el nou curs escolar. Com tots sabem serà un curs atípic, amb convivència amb la pandèmia de la Covid-19 i presencial sempre que sigui possible. Les informacions ens van arribant amb comptagotes i ens veiem obligats a fer canvis amb la intenció de millorar l’acollida del nostre alumnat i famílies. Us demanem comprensió.

Us informem d’alguns canvis en les reunions de la propera setmana:

1- Es manté la Reunió de l’Equip directiu amb les famílies, via meet, pel proper dimecres 9 de setembre a les 19:00. Properament us farem arribar l’enllaç.

2- CANVI DE DATA: La reunió d’inici de curs pels alumnes nous de P3 finalment es farà el dijous 10 de setembre de manera PRESENCIAL. S’organitzarà en petits grups de màxim 10 persones (1 membre de la família per alumne/a i sense presència dels fills) en la zona del pati de l’escola, d’acord amb el protocol marcat des del Departament. A primers de setmana s’enviarà un correu a les famílies amb l’organització de la trobada.

3- Programarem una Reunió d’inici de curs per les famílies de 1r de Primària el proper dijous 10 de setembre de manera PRESENCIAL. S’organitzarà també una trobada, en petits grups de màxim 10 persones (1 membre de la família per alumne/a) en la zona de la pista. A primers de setmana s’enviarà un correu amb el llistat d’alumnes per tutories i l’organització de la trobada.

4- Programarem Reunions de Benvinguda al nou curs escolar per nivells (P4, P5, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è), via meet, el proper dijous 10 de setembre. A primers de setmana s’enviarà un correu amb el llistat d’alumnes per tutories i l’enllaç per participar en la trobada.

Formalització de matrícula curs 20/21

Benvolgudes famílies,
Els alumnes a qui s’ha assignat plaça en el procés de preinscripció han de formalitzar la matrícula del 13 al 17 de juliol (horari de 9h a 11h i de 11:30h a 13h amb cites prèvies cada 15 minuts). Els alumnes que no ho fan… Llegeix més»

Reunió famílies 1r ESO curs 2020/21

Benvolguts/des,
Degut a la situació que estem vivint per la COVID19, aquest any no podrem fer la reunió presencial per presentar-vos el curs 20/21 per l’alumnat de 1r d’ESO. Tot i això, us convidem a la presentació virtual que farem per videoconferència amb Google Meet el proper dijous 25 de… Llegeix més»

Poemes confinament 4t ESO

Benvolgudes i benvolguts,
Us compartim el vídeo de recull dels poemes objecte i poemes visuals que han preparat alumnes de 4t ESO durant el confinament.
Esperem que us agradi.

Poemes

Confirmació de matrícula curs 20/21

Benvolgudes famílies,
La situació de confinament i limitació d’accés de persones als centres educatius fa necessari que l’actualització de dades i confirmació de plaça es faci de manera no presencial.​ La matrícula de continuïtat al centre d’educació infantil, primària i secundària s’haurà de fer del 16 al 22 de juny de 2020 responent aquest formulari.
Moltes gràcies

Formulari confirmació de matrícula

Comunicat de centre 12/06

Benvolgudes famílies,