ACTIVITATS MARATÓ TV3

Benvolguts/des famílies,
Un curs més des de l’Institut-Escola Francesc Cambó i Batlle volem col·laborar amb la Marató, per fer-ho duem a terme diferents activitats:
  • Paradeta a Verges el dia 16 de desembre de 2018. Els alumnes de 6è de Primària i 1r de Secundària s’encarregaran de vendre diferents productes:
    • Roba de nens i nenes, disfresses i roba d’esport (roba d’esquí, patins…). Aquesta roba us demanem que la doneu les famílies dels alumnes d’Infantil i Primària i que la feu arribar a l’escola els dies 14 i 15 de desembre (MOLT IMPORTANT: roba neta, en bon estat i un màxim de dues peces per alumne/a).
    • Manualitats elaborades per l’alumnat de Secundària.
  • Donatius durant el PESSEBRE VIVENT i CANTADA DE NADALES del dia 21 de desembre de 2018.
Moltes gràcies per la vostra participació,
Equip de docents de l’IE Francesc Cambó i Batlle

Vaga a l’Ensenyament públic 29/11

Benvolgudes famílies,

Us informo que les organitzacions sindicals han convocat una jornada de vaga en l’àmbit de l’ensenyament de 0 a 24 hores, per al dia 29 de novembre de 2018 que s’adreça a:

• Personal docent funcionari i interí del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
  • Personal laboral destinat en centres i serveis educatius de titularitat del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
  • Personal docent, funcionari i interí, i personal laboral destinats en centres educatius de titularitat i gestió del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.
  • Personal docent i laboral destinats a les llars d’infants de titularitat Generalitat de Catalunya i de titularitat municipal a Catalunya.

Per les informacions que disposa a hores d’ara l’Equip Directiu, l’afectació serà poca al nostre centre, però en algunes franges horàries i/o grups, no es podrà garantir el desenvolupament habitual de les classes degut al dret individual de vaga que exerciran demà alguns docents i/o personal del centre.

Vaga estudiants 29/11

Benvolgudes famílies d’alumnes,

Us informem que els representants d’alumnes dels grups de 3r i 4t d’ESO, ens han fet arribar un escrit per demanar-nos autorització per poder secundar la vaga d’estudiants del proper 29 de novembre, convocada per Sindicat d’Estudiants. Segons el nostre NOFC, aquesta vaga ha estat comunicada pels alumnes en els terminis establerts, per la qual cosa, les justificacions de les famílies les haureu de fer arribar a través del delegat de curs, fins les 23:59h del dimarts 27/11/18.

Us recordem que qui no hagi portat l’autorització en els terminis establerts i no assisteixi al centre, es consideraria com una falta injustificada a cadascuna de les hores lectives.

Candidatures al Consell Escolar

Benvolguda Comunitat educativa,
Us informem de les candidatures al Consell Escolar de tots els sectors. Recordeu que els votacions del sector pares/mares/tutors/tutores seran el dilluns 3/12 de 16:30h a 20h, el sector alumnes el 4/12 de 8:30h a 9:15h i el sector docents el dimarts 4/12 a les 17h al claustre ordinari.
Aprofitem també per recordar que la constitució serà el 17/12 a les 17h a les instal·lacions d’Infantil/Primària.
Candidatures sector pares/mares/tutors/tutores (3 vacants):
  • Glòria Maqueda Gallardo
  • Elena Burgos Pons
  • Cèlia Feliu Deulofeu
  • Anna Gay Mercader
  • Elena Martínez Remesal
  • Carol Pérez Rofas
  • Mireia Mena Casals
Candidatures sector docents (6 vacants):
  • Dolors Garangou Ferrarons
  • Katy Galard Piqueras
  • Rosa Serra Güell
  • Pep Molero Pals
  • M Neus Grau Nadal
  • Neus Ventura Ros
  • Jésica Estévez Almendros
Candidatures sector alumnes (1 vacant):
  • Josep Font Ferrer
  • Albert Torrent Escorihuela
  • Maria Jaques Alemany
Gràcies a tots/es els candidats/es.

Comunicat classes dilluns 19/11

Benvolguda comunitat educativa,
Segons ens acaben d’informar, els responsables del Consell Comarcal del Baix Empordà, han decidit que avui les classes comencin amb normalitat.
Atentament,

Comunicat situació meteorològica/classes de dilluns 19/11

Benvolguda comunitat educativa,
Ens acaben d’informar de la reunió dels representants de l’ajuntament de Verges i els responsables del Consell Comarcal i transport escolar, on de moment es dona una normalitat absoluta a la situació meteorològica actual pel que fa al desenvolupament de les classes de demà. A les 7 del matí es farà una nova valoració de la situació per part dels responsables.
És per això, que us demanem estar atents als canals de comunicació habituals, correu i web del centre.
Equip Directiu