Formació interna EN21 (1 i 2 de juliol)

Benvolguda comunitat educativa,
El claustre de l’IE ha fet la darrera formació interna de centre del Programa EN21el passat 1 i 2 de juliol. Esperem hagi estat profitosa i generi continuïtat amb la visió de centre que volem en un futur no gaire llunyà.
Bon estiu a… Llegeix més»

NOTA INFORMATIVA ENTREGA NOTES FINALS

Benvolgudes famílies,
Lamentem informar-vos que no hem pogut fer els informes de final de curs ja que s’han de fer amb Esfer@ (un programa de gestió i organització dels centres educatius del Departament d’Educació) i no ha estat possible a causa d’una saturació contínua d’aquest a l’hora d’entrar les qualificacions de final de curs.
És per aquesta raó que s’haurà de posposar l’entrega d’informes fins el proper DIVENDRES 28 DE JUNY (data en la que esperem poder-los tenir).
  • A Infantil, les famílies podran venir a comentar els informes amb les tutores de 9:00h a 10:30h.
  • Pel que fa a la Primària, s’entregaran els informes a les famílies de 9:00h a 10:30h (també es podrà aprofitar per comentar-los breument amb els tutors/es).
  • A Secundària, s’informarà als alumnes que hauran de venir a l’avaluació extraordinària el 26 de juny (de 8h a 10h i les tasques que realitzaran) i s’entregaran les notes el divendres 28 de 8h a 10h.
Les famílies que per motius personals no puguin passar a recollir-los aquest dia podran passar per la Secretaria del centre (instal·lacions d’Infantil i Primària) des de l’1 al 15 de juliol de 9:00 a 13:00.
Us recomanem estar pendents del correu i de la web del centre: iefrancesccambo.cat per si hi ha noves instruccions del Departament d’Educació.

MOLT IMPORTANT: ELS DOCENTS DEL CENTRE NO ESTARAN DISPONIBLES A PARTIR DE LES 10.30, NI A INFANTIL/PRIMÀRIA NI A SECUNDÀRIA (REUNIÓ/CLAUSTRE GENERAL PROGRAMAT A LES 11), PER TANT, US DEMANEM MOLTA CURA AMB ELS HORARIS ESTABLERTS.

Guanyadors del concurs “Joves i mobilitat” del RACC

Benvolguda Comunitat educativa,
Els alumnes de 3r ESO B, han estat els guanyadors del concurs Joves i Mobilitat organitzat pel RACC amb la col·laboració del Servei Català del Trànsit, amb l’objectiu de promoure actituds i valors de mobilitat segura, sostenible i responsable entre els adolescents i joves de Catalunya.

El concurs vol contribuir a afavorir la reflexió dels adolescents i joves entorn la mobilitat entesa com un sistema social de convivència i responsabilitat, amb diversitat de modes i d’usos i basat en determinades actituds i valors, amb especial èmfasi en la seguretat viària.

El premi a la Millor classeamb l’aportació de més treballs a totes les modalitats, suposa una nit a Port Aventura World amb entrada il.limitada a Port Aventura Park + accés a Ferrari Land per tota la classe.
Moltes felicitats!!

Jocs matemàtics a Primària

Benvolgudes famílies,
Avui dijous i demà divendres s’han organitzat “Tallers de Jocs Matemàtics” pels alumnes de P5 a 5è de Primària, on els alumnes de 6è PRI seran els encarregats d’explicar els diferents jocs als seus companys/es.
Una altra de les finalitats, a més de la creació d’espais d’aprenentatge i joc, serà la interacció amb els companys de Cicle del curs següent, per tant, per realitzar l’activitat romandran junts P5 i 1r PRI (CI 19/20), 2n i 3r PRI (CM 19/20) i 4t i 5è (CS 19/20).

XXIV concurs literari El gust per la lectura

Benvolgudes Comunitat Educativa,
Us informem que els alumnes de 6è de Primària, han guanyat el concurs”El gust per la lectura” a la categoria B1 (alumnes de cicle superior).
Moltes felicitats a tots els implicats en el projecte, per sobre de tot per gaudir d’un procés d’aprenentatge original, competencial i de cohesió de grup.
Podeu veure les imatges de l’acte al següent enllaç:
Felicitats!!

Visualització del Projecte “El lladre de gorres”

Sopar final d’etapa ESO

Benvolgudes famílies,
Us informem que el divendres 14 de juny a les 21:30h, tindrà lloc el sopar de final d’etapa dels alumnes de Secundària. Us adjuntem el cartell amb tota la informació.
Us hi esperem!!

Jornada portes obertes famílies de Primària al centre curs 19/20

Benvolgudes famílies,
Us informem que el proper dilluns 10 de juny, a les 15:30 hi haurà una petita jornada de portes obertes per totes aquelles famílies que formareu part de la nostra Comunitat Educativa a l’etapa de Primària el proper curs 19/20. Us ensenyarem les instal·lacions i us farem una petita explicació del Projecte Educatiu de Centre.
Us hi esperem!!

Preinscripció estudis post-obligatoris

Benvolgudes famílies,
Us informem de les dates i enllaços per tal de fer les preinscripcions als estudis post-obligatoris.

Reunió-traspàs d’informació famílies de 4t ESO cap a 3r ESO (pro-viatge final etapa 19/20)

Benvolgudes famílies,
Us informem que el proper dimecres 15 de maig a les 19:30h, representants de famílies de 4t ESO, oferiran una xerrada/traspàs d’informació a les famílies de 3r ESO (al menjador d’INF/PRI) sobre les activitats, tasques… que s’hauran de fer a partir d’ara pro-viatge final d’etapa del proper curs. Així mateix, l’Equip Directiu informarà de qüestions formals que afecten als/les alumnes i les seves famílies.
Recordeu que de moment no us podem enviar correus massius, per tant, demanem feu extensiva aquesta informació a les famílies afectades.
Atentament,
Equip Directiu

Vaga estudiants 09/05 NO autoritzada

Benvolgudes famílies d’alumnes,