Xocolatada solidària divendres 15 de febrer

La xocolatada solidària serà una activitat oberta  a les famílies, on l’AFA col·laborarà amb la xocolata dels alumnes.

Els familiars que assistiu a l’acte, podreu gaudir de xocolata fent una donació destinada a la investigació del càncer infantil. A més, aquells que vulgueu, podeu fer-vos una… Llegeix més»

Canvi de dates proves Competències Bàsiques 4t ESO

Benvolgut/des,
Segons l’escrit que ens han fet arribar des del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu us comuniquem que, davant de la convocatòria de vaga dels estudiants prevista pel dia 12 de febrer i per tal de no interferir en el dret de vaga, les proves d’aquest dia es passaran al dia 14 de febrer.
Ben cordialment,
Equip Directiu

Vaga estudiants 12/02

Benvolgudes famílies d’alumnes,
Us informem que els representants d’alumnes dels grups de 3r i 4t d’ESO, ens han fet arribar un escrit per demanar-nos autorització per poder secundar la vaga d’estudiants del proper 12 de febrer, convocada per Sindicat d’Estudiants (aquest dia comencen les proves de Competències Bàsiques de… Llegeix més»

VAGA GENERAL 07/02

ATENCIÓ, VAGA AJORNADA!!
Benvolgudes famílies,
Us informo que les organitzacions sindicals han convocat una jornada de vaga en l’àmbit de l’ensenyament de 0 a 24 hores, per al dia 07 de febrer de 2019 a vaga, coincidint amb el setè aniversari de l’aprovació de la reforma laboral… Llegeix més»

Vaga estudiants 07/02

VAGA AJORNADA!!
Benvolgudes famílies d’alumnes,
Us informem que els representants d’alumnes dels grups de 3r i 4t d’ESO, ens han fet arribar un escrit per demanar-nos autorització per poder secundar la vaga d’estudiants del proper 07 de febrer, convocada per Sindicat d’Estudiants. Segons el nostre NOFC, aquesta vaga ha estat comunicada pels… Llegeix més»

Projecte UAP!19

QUÈ ÉS LA UAP?
Des de l’any 2009 el Teatre Municipal de Girona acull la UAP!, una cantata protagonitzada pels alumnes dels instituts de les comarques gironines.
Entre els mesos de gener i febrer, coincidint amb el dia de la pau, el Teatre Municipal de Girona acull… Llegeix més»

ACTIVITATS MARATÓ TV3

Benvolguts/des famílies,
Un curs més des de l’Institut-Escola Francesc Cambó i Batlle volem col·laborar amb la Marató, per fer-ho duem a terme diferents activitats:

• Paradeta a Verges el dia 16 de desembre de 2018. Els alumnes de 6è de Primària i 1r de Secundària s’encarregaran de… Llegeix més»

Vaga a l’Ensenyament públic 29/11

Benvolgudes famílies,
Us informo que les organitzacions sindicals han convocat una jornada de vaga en l’àmbit de l’ensenyament de 0 a 24 hores, per al dia 29 de novembre de 2018 que s’adreça a:

• Personal docent funcionari i interí del Departament d’Ensenyament de la Generalitat… Llegeix més»

Vaga estudiants 29/11

Benvolgudes famílies d’alumnes,
Us informem que els representants d’alumnes dels grups de 3r i 4t d’ESO, ens han fet arribar un escrit per demanar-nos autorització per poder secundar la vaga d’estudiants del proper 29 de novembre, convocada per Sindicat d’Estudiants. Segons el nostre NOFC, aquesta vaga ha estat comunicada pels… Llegeix més»