Festa de “La Castanyada”

Benvolgudes famílies,
Us informem que el proper dijous 31 d’octubre celebrarem la festa de “La Castanyada” a Infantil i Primària.
Informacions importants:
  • Tots els alumnes poden venir disfressats al centre de castanyers/es.
  • De dimarts a dijous, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior poden començar a portar llenya prima per coure les castanyes.
Aquest any, com el curs anterior, l’AFA col·labora amb la compra i cocció de les castanyes, juntament amb les famílies d’alumnes de 6è.
Aquest curs serà una festa INTERNA DE CENTRE
Adjuntem també el cartell de les activitats de Secundària “CastaWeen”

Vaga estudiants 30 i 31 d’octubre

Benvolgudes famílies d’alumnes,

Us informem que els representants d’alumnes dels grups de 3r i 4t d’ESO, ens han fet arribar un escrit per demanar-nos autorització per poder secundar la  vaga  d’estudiants del proper 30 i 31 d’octubre, convocada per Sindicat d’Estudiants. Segons el nostre NOFC, aquesta  vaga  ha estat comunicada pels alumnes en els terminis establerts, per la qual cosa, les justificacions de les famílies les haureu de fer arribar a través del delegat de curs, fins les 23:59h del dilluns 28/10/19.

Us recordem que qui no hagi portat l’autorització en els terminis establerts i no assisteixi al centre, es consideraria com una falta injustificada a cadascuna de les hores lectives.

Aprofitem per recordar-vos que el dret a vaga dels alumnes està sota el paraigües de la Llei d’Educació de Catalunya, les instruccions d’inici de curs i l’acord del Consell Escolar del centre, però la responsabilitat en autoritzar o no la vaga és de les famílies. En aquest casos, l’obligació del centre és exclusivament la d’informar i seguir la normativa establerta al NOFC. Informar dels motius i les raons de voler fer-la o no, recau sobre els alumnes.

Canvis al servei de transport (a partir del 4 de novembre)

Benvolguda Comunitat Educativa,
Us enviem la circular compartida del Consell Comarcal/centre sobre el PROCEDIMENT CANVIS TRANSPORT que es portaran a terme a partir del 4 de novembre de 2019.
Us adjuntem també els documents de canvi FIX i ESPORÂDIC que haureu d’enviar al Consell Comarcal amb els terminis i forma establerts a la circular.
IMPORTANT:
  • Llegiu atentament la circular.
  • ELs canvis de tipus FIX notificats a hores d’ara, es mantindran fins final de curs a no ser, que es faci la demanda de canvi segons les seves instruccions.
  • NO S’ACCEPTARÀ cap canvi sol·licitat via agenda, correu al b700 i/o trucada telefònica (els canvis esporàdics s’hauran de notificar un dia abans amb el formulari corresponent seguint les instruccions de la circular). Per la qual cosa, si no es segueix el procediment i es notifiquen els canvis correctament, l’alumne pujarà al bus.
  • Els alumnes que no pugin al bus d’INFANTIL i CICLE INICIAL s’entregaran en mà per la porta d’entrada propera a la Llar d’Infants i els alumnes de CICLE MITJÀ i CICLE SUPERIOR sortiran sols per la mateixa porta com si un alumne de Verges es tractés, per tant, serà responsabilitat de la família ser puntual per recollir-los.
  • En cas d’excepció i/o urgència, serà l’Equip Directiu qui valorarà la situació i determinarà l’acció a realitzar.
Adjuntem també l’enllaç al web on es troben aquests documents:
Per qualsevol dubte, adreceu-vos al Consell Comarcal, que és qui gestiona aquest servei.

VAGA estudiants 17 i 18 d’octubre

Benvolgudes famílies d’alumnes,
Us informem que els representants d’alumnes dels grups de 3r i 4t d’ESO, ens han fet arribar un escrit per demanar-nos autorització per poder secundar la  vaga  d’estudiants del proper 17 i 18 d’octubre, convocada per Sindicat d’Estudiants. Segons el nostre NOFC, aquesta  vaga  ha estat… Llegeix més»

Setmana del clima

Benvolguda comunitat educativa,
La propera setmana celebrarem la setmana del clima amb algunes accions proposades pels alumnes del centre.
Us presentem els cartells que han preparat.

INFANTIL/PRIMÀRIA               … Llegeix més»

Vaga estudiants 27 de setembre

Benvolgudes famílies d’alumnes,
Us informem que els representants d’alumnes dels grups de 3r i 4t d’ESO, ens han fet arribar un escrit per demanar-nos autorització per poder secundar la  vaga  d’estudiants del proper 27 de setembre, convocada per Sindicat d’Estudiants. Segons el nostre NOFC, aquesta  vaga… Llegeix més»

Formació interna EN21 (1 i 2 de juliol)

Benvolguda comunitat educativa,
El claustre de l’IE ha fet la darrera formació interna de centre del Programa EN21el passat 1 i 2 de juliol. Esperem hagi estat profitosa i generi continuïtat amb la visió de centre que volem en un futur no gaire llunyà.
Bon estiu a… Llegeix més»

NOTA INFORMATIVA ENTREGA NOTES FINALS

Benvolgudes famílies,
Lamentem informar-vos que no hem pogut fer els informes de final de curs ja que s’han de fer amb Esfer@ (un programa de gestió i organització dels centres educatius del Departament d’Educació) i no ha estat possible a causa d’una saturació contínua d’aquest a… Llegeix més»

Guanyadors del concurs “Joves i mobilitat” del RACC

Benvolguda Comunitat educativa,
Els alumnes de 3r ESO B, han estat els guanyadors del concurs Joves i Mobilitat organitzat pel RACC amb la col·laboració del Servei Català del Trànsit, amb l’objectiu de promoure actituds i valors de mobilitat segura, sostenible i responsable entre els adolescents i joves de… Llegeix més»

Jocs matemàtics a Primària

Benvolgudes famílies,
Avui dijous i demà divendres s’han organitzat “Tallers de Jocs Matemàtics” pels alumnes de P5 a 5è de Primària, on els alumnes de 6è PRI seran els encarregats d’explicar els diferents jocs als seus companys/es.
Una altra de les finalitats, a més de la creació… Llegeix més»