Projecte UAP!19

QUÈ ÉS LA UAP?

Des de l’any 2009 el Teatre Municipal de Girona acull la UAP!, una cantata protagonitzada pels alumnes dels instituts de les comarques gironines.

Entre els mesos de gener i febrer, coincidint amb el dia de la pau, el Teatre Municipal de Girona acull una cantata anomenada UAP! Una cantata organitzada pels professors de música dels instituts de les comarques gironines. La UAP! es defineix com una cantata de caire solidari, interpretada pels alumnes dels centres de secundària, en què a través del cant es persegueix un objectiu ben ambiciós i lloable: la cançó com un instrument per fomentar la pau. Els beneficis de la cantata d’aquest any aniran destinat a Pallassos sense fronteres.

Més de 1000 alumnes de secundària s’uniran per cantar en diferents sessions, sota la direcció de Mercè Rigau i Món Bover, la direcció artística de Cràdula Teatre i Emma Bover al prestigiós teatre de Girona.

Una vintena de professors de música de diferents centres de secundàries de les comarques gironines participen en l’organització de la cantata.

Podreu trobar més informació a http://www.uapgirona.cat/  i comprar les entrades per la sessió de divendres 1 de febrer de 2019 a les 19h, on participaran de manera voluntària alguns del nostres alumnes a https://gironacultura.koobin.com/uap19brundibar

ACTIVITATS MARATÓ TV3

Benvolguts/des famílies,

Un curs més des de l’Institut-Escola Francesc Cambó i Batlle volem col·laborar amb la Marató, per fer-ho duem a terme diferents activitats:

• Paradeta a Verges el dia 16 de desembre de 2018. Els alumnes de 6è de Primària i 1r de Secundària s’encarregaran de vendre diferents productes:
    • Roba de nens i nenes, disfresses i roba d’esport (roba d’esquí, patins…). Aquesta roba us demanem que la doneu les famílies dels alumnes d’Infantil i Primària i que la feu arribar a l’escola els dies 13 i 14 de desembre (MOLT IMPORTANT: roba neta, en bon estat i un màxim de dues peces per alumne/a).
    • Manualitats elaborades per l’alumnat de Secundària.
  • Donatius durant el PESSEBRE VIVENT i CANTADA DE NADALES del dia 21 de desembre de 2018.

Moltes gràcies per la vostra participació,

Equip de docents de l’IE Francesc Cambó i Batlle

Vaga a l’Ensenyament públic 29/11

Benvolgudes famílies,

Us informo que les organitzacions sindicals han convocat una jornada de vaga en l’àmbit de l’ensenyament de 0 a 24 hores, per al dia 29 de novembre de 2018 que s’adreça a:

• Personal docent funcionari i interí del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
  • Personal laboral destinat en centres i serveis educatius de titularitat del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
  • Personal docent, funcionari i interí, i personal laboral destinats en centres educatius de titularitat i gestió del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.
  • Personal docent i laboral destinats a les llars d’infants de titularitat Generalitat de Catalunya i de titularitat municipal a Catalunya.

Per les informacions que disposa a hores d’ara l’Equip Directiu, l’afectació serà poca al nostre centre, però en algunes franges horàries i/o grups, no es podrà garantir el desenvolupament habitual de les classes degut al dret individual de vaga que exerciran demà alguns docents i/o personal del centre.

Vaga estudiants 29/11

Benvolgudes famílies d’alumnes,

Us informem que els representants d’alumnes dels grups de 3r i 4t d’ESO, ens han fet arribar un escrit per demanar-nos autorització per poder secundar la vaga d’estudiants del proper 29 de novembre, convocada per Sindicat d’Estudiants. Segons el nostre NOFC, aquesta vaga ha estat comunicada pels alumnes en els terminis establerts, per la qual cosa, les justificacions de les famílies les haureu de fer arribar a través del delegat de curs, fins les 23:59h del dimarts 27/11/18.

Us recordem que qui no hagi portat l’autorització en els terminis establerts i no assisteixi al centre, es consideraria com una falta injustificada a cadascuna de les hores lectives.