UAP!20 “Galileu Galilei. Fe, raó, ciència”

Un curs més, el nostre centre participa del projecte solidari UAP (https://www.uapgirona.cat)

L’obra de teatre d’en Bertolt Brecht Galileu Galilei ens ha inspirat per construir l’espectacle UAP!20 que reflexiona sobre la fe, la raó i la ciència. Són conceptes independents o entre ells hi ha una relació inevitable?Ens preguntem què fan els joves a l’hora de prendre decisions. Com actuen davant les normes imposades que només cerquen la perpetuïtat del poder? Com s’enfronten a l’evolució de la ciència i la tecnologia?
Galileu Galilei va ser un jove científic que en el seu moment es va haver d’enfrontar a un munt d’enigmes que l’envoltaven dia a dia: la terra és plana o rodona? Està formada per només quatre elements? La lluna està feta d’èter?
L’objectiu de la UAP!20 és plantejar aquestes mateixes preguntes als joves d’avui, reflexionar si allò que ens diuen és cert i si les normes sota les quals vivim són errònies o no.

Pica Lletres

Preparats per començar el Pica Lletres, concurs de Produccions Audiovisuals Antàrtida per a diferents televisions i ràdios amb la col·laboració de la Xarxa de Comunicació Local de Catalunya i el suport de l’Institut d’Estudis Catalans.

Festa de “La Castanyada”

Benvolgudes famílies,
Us informem que el proper dijous 31 d’octubre celebrarem la festa de “La Castanyada” a Infantil i Primària.
Informacions importants:

• Tots els alumnes poden venir disfressats al centre de castanyers/es.
  • De dimarts a dijous, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior poden començar a portar llenya prima per coure les castanyes.

Aquest any,… Llegeix més»

Vaga estudiants 30 i 31 d’octubre

Benvolgudes famílies d’alumnes,
Us informem que els representants d’alumnes dels grups de 3r i 4t d’ESO, ens han fet arribar un escrit per demanar-nos autorització per poder secundar la  vaga  d’estudiants del proper 30 i 31 d’octubre, convocada per Sindicat d’Estudiants. Segons el nostre NOFC, aquesta  vaga… Llegeix més»

VAGA estudiants 17 i 18 d’octubre

Benvolgudes famílies d’alumnes,
Us informem que els representants d’alumnes dels grups de 3r i 4t d’ESO, ens han fet arribar un escrit per demanar-nos autorització per poder secundar la  vaga  d’estudiants del proper 17 i 18 d’octubre, convocada per Sindicat d’Estudiants. Segons el nostre NOFC, aquesta  vaga  ha estat… Llegeix més»

Setmana del clima

Benvolguda comunitat educativa,
La propera setmana celebrarem la setmana del clima amb algunes accions proposades pels alumnes del centre.
Us presentem els cartells que han preparat.

INFANTIL/PRIMÀRIA               … Llegeix més»

Vaga estudiants 27 de setembre

Benvolgudes famílies d’alumnes,
Us informem que els representants d’alumnes dels grups de 3r i 4t d’ESO, ens han fet arribar un escrit per demanar-nos autorització per poder secundar la  vaga  d’estudiants del proper 27 de setembre, convocada per Sindicat d’Estudiants. Segons el nostre NOFC, aquesta  vaga… Llegeix més»

Formació interna EN21 (1 i 2 de juliol)

Benvolguda comunitat educativa,
El claustre de l’IE ha fet la darrera formació interna de centre del Programa EN21el passat 1 i 2 de juliol. Esperem hagi estat profitosa i generi continuïtat amb la visió de centre que volem en un futur no gaire llunyà.
Bon estiu a… Llegeix més»