Vaga d’estudiants el 14 de novembre de 2018

Benvolgudes famílies d’alumnes,
Us informem que els representants d’alumnes dels grups de 3r i 4t d’ESO, ens han fet arribar un escrit per demanar-nos autorització per poder secundar la vaga d’estudiants del proper 14 de novembre, convocada per Sindicat d’Estudiants. Segons el nostre NOFC, aquesta vaga ha estat comunicada pels… Llegeix més»

Festa de “La Castanyada” AJORNADA!!

Us informem que les danses previstes per la festa de “La Castanyada” de demà, queden posposades fins a nou avís per motius meteorològics.
Els alumnes d’Infantil i Primària podran gaudir de menjar castanyes (a les aules en aquest cas) tal i com estava previst.
Properament us informarem… Llegeix més»

Vaga estudiants 3r i 4t ESO

Benvolgudes famílies d’alumnes,
Us informem que els representants d’alumnes dels grups de 3r i 4t d’ESO, ens han fet arribar un escrit per demanar-nos autorització per poder secundar la vaga d’estudiants del proper 01 d’octubre, convocada per Sindicat d’Estudiants. Segons el nostre NOFC, aquesta vaga ha estat comunicada pels alumnes… Llegeix més»

Llistat beques menjador

Benvolgudes famílies,
Us informem que a l’apartat de menjador (superior-dreta),  ja està disponible el llistat de beques menjador 18-19.
Atentament,
Equip Directiu