Qüestionari informatiu malalties compatibles amb símptomes Covid i resultats PCR

Benvolguda Comunitat Educativa,

Per poder agilitzar els casos que ens anem trobant de malalties compatibles amb el Covid, us demanem que ompliu aquest formulari cada vegada que qualsevol de nosaltres (alumnes, docents, personal PAS, monitoratge,…) presentem símptomes compatibles.
Cal concretar però, que el fet d’omplir aquest formulari no eximeix de l’obligatorietat de justificar les faltes d’assistència per escrit, tal i com s’ha fet fins ara.
També caldrà comunicar al centre els resultats de les PCR dels alumnes per poder introduir-ho a l’aplicació Traçacovid del Departament d’Educació.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració

Vaga estudiants 08/03

Benvolgudes famílies d’alumnes,

Us informem que els representants d’alumnes dels grups de 3r i 4t d’ESO, ens han fet arribar un escrit per demanar-nos autorització per poder secundar la  vaga  d’estudiants del proper 8 de març, convocada per Sindicat d’Estudiants. Segons el nostre NOFC, aquesta  vaga  ha estat comunicada pels alumnes en els terminis establerts, per la qual cosa, les justificacions de les famílies s’hauran de realitzar per Tellfy abans de les 8h del mateix dia 08/03/21 (quan rebeu el missatge, haureu d’indicar si autoritzeu o no autoritzeu seguint les directrius del document allotjat a la web del centre https://drive.google.com/drive/folders/1YnUZtdE0dOHxnrq-w9Pwl4RAVh407i2D.)

Us recordem que qui no hagi autoritzat la vaga del seu fill/a i no assisteixi al centre, es considerà com una falta injustificada a cadascuna de les hores lectives.

Aprofitem per recordar-vos que el dret a vaga dels alumnes està sota el paraigües de la Llei d’Educació de Catalunya, les instruccions d’inici de curs i l’acord del Consell Escolar del centre, però la responsabilitat en autoritzar o no la vaga és de les famílies.

En aquest casos, l’obligació del centre és exclusivament la d’informar i seguir la normativa establerta al NOFC. Informar dels motius i les raons de voler fer-la o no, recau sobre els alumnes.

Riscòmetre COVID-19

Us informem que avui farem la distribució del Riscòmetre COVID-19 a totes les classes de Primària

Què vol transmetre el Riscòmetre?

Reduint la interacció social a les bombolles redueixes la probabilitat d’expansió del virus i facilites la tasca de rastrejar els contactes estrets en cas d’haver-hi un positiu.

Felicitació de Nadal

Benvolguda Comunitat Educativa,
Aquest any que aviat acaba ha estat molt diferent per tots nosaltres. Aquestes vacances de Nadal, també ho seran… però les viurem amb l’ànim de poder ensortir-se’n junts, com ho hem fet sempre.
Amb els millors desitjos per tothom, que passeu unes bones festes i un millor 2021.
Salut!
Nadal2020.JPG

Gestionem les emocions en un curs de canvis

Benvolguda Comunitat Educativa,