VAGA estudiants 17 i 18 d’octubre

Benvolgudes famílies d’alumnes,

Us informem que els representants d’alumnes dels grups de 3r i 4t d’ESO, ens han fet arribar un escrit per demanar-nos autorització per poder secundar la  vaga  d’estudiants del proper 17 i 18 d’octubre, convocada per Sindicat d’Estudiants. Segons el nostre NOFC, aquesta  vaga  ha estat comunicada pels alumnes en els terminis establerts, per la qual cosa, les justificacions de les famílies les haureu de fer arribar a través del delegat de curs, fins les 23:59h del dimarts 15/10/19.

Us recordem que qui no hagi portat l’autorització en els terminis establerts i no assisteixi al centre, es consideraria com una falta injustificada a cadascuna de les hores lectives.

Aprofitem per recordar-vos que el dret a vaga dels alumnes està sota el paraigües de la Llei d’Educació de Catalunya, les instruccions d’inici de curs i l’acord del Consell Escolar del centre, però la responsabilitat en autoritzar o no la vaga és de les famílies. En aquest casos, l’obligació del centre és exclusivament la d’informar i seguir la normativa establerta al NOFC. Informar dels motius i les raons de voler fer-la o no, recau sobre els alumnes.

Iniciem el Projecte Tirabuixó a Primària (subvencionat per l’AFA)

Avui dilluns 30 de setembre, iniciem el Projecte Tirabuixó a Primària. Aquest, vol restablir la connexió entre cos i ment. Creiem que l’enfortiment de la consciència corporal és fonamental per aconseguir aquesta reconnexió, que millorarà el benestar de les persones. El moviment i la música són les nostres eines per promoure la consciència corporal. Treballem en dos àmbits:  educació i empreses.

La nostra visió és la de convertir la consciència corporal en un hàbit que s’adquireix des de ben petit, acceptat i reconegut socialment com a necessari, igual que l’alimentació saludable o el respecte als demés. Les escoles i les empreses són els àmbits idonis per impulsar i consolidar aquest hàbit.

La consciència corporal empodera els individus. Una persona que està connectada amb el seu cos tindrà més autoestima, gestionarà les seves emocions amb més facilitat, reaccionarà a situacions d’estrès amb més habilitat, es comunicarà millor amb els altres i tindrà més capacitat de concentració i atenció. Serà més segur d’ell mateix i tindrà més facilitat a trobar el seu lloc a la societat.

El propòsit del projecte Tirabuixó és treure el “tap” dels bloquejos corporals. Movent-nos amb música, ens treiem tensions, nusos, postures obturadores i mals hàbits. Donem via a la respiració lliure, el moviment àgil, el relax corporal i el benestar de tot el organisme.

El treball de la consciència corporal té com a objectiu transformar la societat, restablint la relació entre cos, ment i esperit. La desconnexió d’aquests elements és un dels factors que genera estrès i que fa que la nostra societat de “benestar” està molt lluny del benestar físic i emocional de les persones.

Setmana del clima

Benvolguda comunitat educativa,
La propera setmana celebrarem la setmana del clima amb algunes accions proposades pels alumnes del centre.
Us presentem els cartells que han preparat.

INFANTIL/PRIMÀRIA               … Llegeix més»

Vaga estudiants 27 de setembre

Benvolgudes famílies d’alumnes,
Us informem que els representants d’alumnes dels grups de 3r i 4t d’ESO, ens han fet arribar un escrit per demanar-nos autorització per poder secundar la  vaga  d’estudiants del proper 27 de setembre, convocada per Sindicat d’Estudiants. Segons el nostre NOFC, aquesta  vaga… Llegeix més»

Formació interna EN21 (1 i 2 de juliol)

Benvolguda comunitat educativa,
El claustre de l’IE ha fet la darrera formació interna de centre del Programa EN21el passat 1 i 2 de juliol. Esperem hagi estat profitosa i generi continuïtat amb la visió de centre que volem en un futur no gaire llunyà.
Bon estiu a… Llegeix més»

NOTA INFORMATIVA ENTREGA NOTES FINALS

Benvolgudes famílies,
Lamentem informar-vos que no hem pogut fer els informes de final de curs ja que s’han de fer amb Esfer@ (un programa de gestió i organització dels centres educatius del Departament d’Educació) i no ha estat possible a causa d’una saturació contínua d’aquest a… Llegeix més»

Guanyadors del concurs “Joves i mobilitat” del RACC

Benvolguda Comunitat educativa,
Els alumnes de 3r ESO B, han estat els guanyadors del concurs Joves i Mobilitat organitzat pel RACC amb la col·laboració del Servei Català del Trànsit, amb l’objectiu de promoure actituds i valors de mobilitat segura, sostenible i responsable entre els adolescents i joves de… Llegeix més»

Jocs matemàtics a Primària

Benvolgudes famílies,
Avui dijous i demà divendres s’han organitzat “Tallers de Jocs Matemàtics” pels alumnes de P5 a 5è de Primària, on els alumnes de 6è PRI seran els encarregats d’explicar els diferents jocs als seus companys/es.
Una altra de les finalitats, a més de la creació… Llegeix més»

XXIV concurs literari El gust per la lectura

Benvolgudes Comunitat Educativa,
Us informem que els alumnes de 6è de Primària, han guanyat el concurs”El gust per la lectura” a la categoria B1 (alumnes de cicle superior).
Moltes felicitats a tots els implicats en el projecte, per sobre de tot per gaudir d’un procés d’aprenentatge original,… Llegeix més»

Sopar final d’etapa ESO

Benvolgudes famílies,
Us informem que el divendres 14 de juny a les 21:30h, tindrà lloc el sopar de final d’etapa dels alumnes de Secundària. Us adjuntem el cartell amb tota la informació.
Us hi esperem!!

Jornada portes obertes famílies de Primària al centre curs 19/20

Benvolgudes famílies,
Us informem que el proper dilluns 10 de juny, a les 15:30 hi haurà una petita jornada de portes obertes per totes aquelles famílies que formareu part de la nostra Comunitat Educativa a l’etapa de Primària el proper curs 19/20. Us ensenyarem les instal·lacions i us farem una petita explicació del Projecte Educatiu de Centre.
Us hi esperem!!