Història

L’actual Institut Escola Francesc Cambó i Batlle neix com a tal el setembre de l’any 2010. Dos fets van donar lloc a aquest nou centre:

• D’una banda, per la voluntat de les famílies i dels ajuntaments de la zona per aconseguir un centre de secundària que donés continuïtat a l’alumnat de Verges i dels municipis de la rodalia (que ja cursaven els estudis a l’escola d’infantil i primària tals com Colomers, Foixà, Garrigoles, Jafre, La Tallada d’Empordà, Parlavà, Rupià i Ultramort). En aquesta petició s’hi sumaren les poblacions d’Albons i Bellcaire d’Empordà, amb escoles pròpies, però amb desig d’unir-se en el nou projecte de secundària.
  • Per l’altra banda, per l’impuls per part del Departament d’Educació de crear  instituts escola amb l’objectiu de donar continuïtat a l’educació dels infants/joves durant l’etapa obligatòria dels 3 fins als 16 anys.

En construcció….