Comunicat de centre 28/05

Benvolgudes famílies,
Us fem arribar un nou comunicat per aquests dies de confinament (el 10è per Infantil/Primària i 7è per Secundària).  Encarem aquesta recta final amb la CONTINUÏTAT del treball telemàtic (tal i com l’hem estat organitzant aquests darrers mesos) i realitzant accions puntuals presencials al centre que a continuació us especifiquem.
Com sabeu, el Departament d’Educació ha publicat el document que recull les indicacions per reobrir els centres educatius a partir de l’1 de Juny. Aquest document és el Pla d’obertura de centres educatius.  Les mesures que s’adoptaran a tot al centre es basen en les instruccions que es descriuen en aquest document i us les especifiquem en el document de cada etapa educativa.
El centre vetllarà pel compliment de les mesures de seguretat en tot moment però no podrà garantir-les. És important que els alumnes vinguin i actuin tenint en compte les mesures preventives sanitaries recomanades pel Departament de Salut i seguir les normes de circulació que indiquin els docents. Caldrà que respectin la distància social, utilitzin mascaretes higièniques i es rentin les mans de manera sistemàtica en les següents situacions: a l’arribada al centre i a la sortida, abans i després d’anar al WC, abans i després de fer diferents activitats (sortida al pati també) i després de tossir, mocar-se o esternudar.
Recordeu que qualsevol alumne/a que entri al centre, cal que les seves famílies prèviament hagin presentat les declaracions corresponents a cada etapa educativa especificades als documents per via Whatsapp amb el mòbil de centre 681 19 60 32 o bé per correu electrònic a l’adreça b7009795@xtec.cat.
Una vegada més, gràcies per la vostra atenció i col·laboració. Amb el desig que tothom estigui bé de salut.

INFANTIL CICLE INICIAL CICLE MITJÀ CICLE SUPERIOR ESO