Comunicat de centre INF/PRI/ESO

Benvolgudes famílies,
Us fem arribar un nou comunicat per aquests dies de confinament (el 8è per Infantil/Primària i 6è per Secundària).
Continuem caminant en aquests dies incerts on, a més a més, surten moltes propostes, solucions i/o alternatives per encarar un nou curs a través dels mitjans de comunicació. Creiem que aquest fet crea confusió, alarmisme social i que ens ajuda ben poc a tots plegats. Com a centre, us encoratgem a tenir paciència i esperar els comunicats oficials, ja que són aquests els que prevalen i els que caldrà aplicar quan arribi el moment. A hores d’ara, no sabem res de forma oficial, ni de com finalitzarà aquest curs ni de com començarà el proper i, per tant, no ens queda més remei que ser pacients, esperar i tenir la imaginació i el temps suficient per organitzar l’acollida dels alumnes aquest final de curs si es donés el cas, o l’inici del curs 2020/2021 seguint les instruccions que puguin arribar.
El claustre de l’IE Francesc Cambó i Batlle continua treballant per donar continuïtat a la formació dels nostres alumnes i per atendre aquelles necessitats que ens han estat presentades de connectivitat i maquinària. Justament aquesta setmana s’han entregat portàtils tant a alumnes de Primària com de Secundària gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Verges i la coordinació amb la resta d’Ajuntaments de l’àrea d’influència que s’han vist implicats per aquesta mesura, ja que ens hem vist obligats a prendre aquesta decisió sense esperar al servei de recollida i entrega que el Departament va anunciar amb bombo i platerets, però del que hores d’ara, encara no en sabem res.
La setmana vinent començarem el període de preinscripcions presencials només per aquells alumnes que inicien el nou curs amb nosaltres. Tota la informació està penjada a la web. És important seguir bé les indicacions i respectar les normes d’organització que hi ha descrites. Totes aquelles famílies que ja tenen els seus/les seves fills/es matriculats/des al centre NO han de fer cap tipus de gestió (com la resta de centres, aquest curs no ha estat possible el repartiment del full de confirmació de matrícula).
Finalment, dir que tal i com hem comentat altres vegades, respectarem el calendari que teníem previst per aquest curs i, per tant, dilluns 25 de maig serà festiu pel que fa a les activitats lectives programades.
Una vegada més, gràcies per la vostra atenció i col·laboració. Amb el desig que tothom estigui bé de salut.
INFANTIL CICLE INICIAL CICLE MITJÀ CICLE SUPERIOR ESO