Canvis al servei de transport (a partir del 4 de novembre)

Benvolguda Comunitat Educativa,
Us enviem la circular compartida del Consell Comarcal/centre sobre el PROCEDIMENT CANVIS TRANSPORT que es portaran a terme a partir del 4 de novembre de 2019.
Us adjuntem també els documents de canvi FIX i ESPORÂDIC que haureu d’enviar al Consell Comarcal amb els terminis i forma establerts a la circular.
IMPORTANT:
  • Llegiu atentament la circular.
  • ELs canvis de tipus FIX notificats a hores d’ara, es mantindran fins final de curs a no ser, que es faci la demanda de canvi segons les seves instruccions.
  • NO S’ACCEPTARÀ cap canvi sol·licitat via agenda, correu al b700 i/o trucada telefònica (els canvis esporàdics s’hauran de notificar un dia abans amb el formulari corresponent seguint les instruccions de la circular). Per la qual cosa, si no es segueix el procediment i es notifiquen els canvis correctament, l’alumne pujarà al bus.
  • Els alumnes que no pugin al bus d’INFANTIL i CICLE INICIAL s’entregaran en mà per la porta d’entrada propera a la Llar d’Infants i els alumnes de CICLE MITJÀ i CICLE SUPERIOR sortiran sols per la mateixa porta com si un alumne de Verges es tractés, per tant, serà responsabilitat de la família ser puntual per recollir-los.
  • En cas d’excepció i/o urgència, serà l’Equip Directiu qui valorarà la situació i determinarà l’acció a realitzar.
Adjuntem també l’enllaç al web on es troben aquests documents:
Per qualsevol dubte, adreceu-vos al Consell Comarcal, que és qui gestiona aquest servei.