Menjador i transport preceptiu

Us informem que, s’obre el període per a la tramitació de les sol·licituds dels serveis de transport i/o menjador escolar preceptiu pel curs 2021/2022, adreçat a l’alumnat d’ensenyaments obligatoris, no obligatoris i d’educació especial.

Us adjuntem un document amb les indicacions específiques de com formalitzar el tràmit d’aquestes sol·licituds i que podeu fer arribar a les famílies usuàries dels serveis per tal que puguin iniciar el tràmit de la sol·licitud pel proper curs.

Els terminis per a realitzar el tràmit de les sol·licituds dels serveis de transport i/o menjador escolar pel proper curs 2021/2022 seran els següents:

• Sol·licituds de continuïtat al centre educatiu : 4 de juny del 2021.
  • Sol·licituds de nova matricula: 18 de juny del 2021.

Aquest Consell Comarcal enviarà la informació mitjançant SMS a les famílies usuàries del servei de transport i/o menjador escolar durant el curs anterior.

Si us sorgeix qualsevol consulta, dubte o aclariment podeu trucar-nos a l’Àrea d’Educació al telèfon 93.693.03.93 o enviar un correu electrònic a educacio@ccbages.cat

Més info:

Escrit formal