Comiat als de 6è (2009-18)

El darrer dia lectiu del curs escolar va servir per acomiadar als alumnes de sisè que, després de nou anys al nostre centre, ens deixaran per iniciar els seus estudis d’ESO.

La jornada va començar amb una sèrie de jocs on l’aigua es va convertir en el principal protagonista. Més tard, un pica-pica va servir per recobrar les energies esmerçades. Al final, tots els cursos van retre homenatge als de sisè i aquests van respondre amb un ball dedicat a tot el centre. L’hora dels adéus i el passadís triomfal per l’interior de l’escola van posar punt i final a una emotiva diada.