3 d’octubre, aturada general

Demà dia 3 d’octubre NO HI HAURÀ CLASSE. Ens adherim a la convocatòria d’aturada general de país.

Així mateix informem que la resta de serveis del centre també queden anul·lats (extraescolars, menjador, etc).

Pensem que l’alumnat, la societat, la resta de l’Estat, Europa i el Món sencer ha de ser testimoni que no ens quedarem callats i acceptarem com guanya la força davant la raó.

Hi ha la possibilitat que aquesta convocatòria d’aturada general  de país s’ampliï més dies. Estigueu pendents de la web de l’escola (www.escolabarnola.cat), el twitter (@escolabarnola) i les cartelleres del centre.