Projecte de P5: «Construïm un poble nou»

El dia 15 de desembre els alumnes de P5 vam presentar als nostres pares el projecte «Construïm un poble nou». Un treball on la creativitat, la imaginació, la manipulació, els reciclatge i els materials naturals hi tenen molta importància.

Es tracta d’un poble fet a la nostra mida, amb una via verda per anar a l’escola amb bicicleta, cases per viure bé amb bons veïns, una plaça on es troben els nens i es fan amics, una església al mig de la plaça amb el seu campanar i les seves campanes i un pati d’escola on ens hi sentim bé i també hi aprenem.

Els pares, després de les explicacions que els vam oferir, van poder veure la maqueta del poble i van poder gaudir de la dansa que els hi vam preparar sota els acords de la cançó Imagine de John Lennon, una icona del pacifisme internacional.

Carrusel de fotos del projecte