Des de l’Ajuntament d’Avinyó, en col·laboració amb la Diputació de Barcelona, s’ha organitzat una nova xerrada per a famílies:
XERRADA: Emocions, xarxes socials i fills. Com els combinem? La importància dels límits en l’ús de les xarxes socials (12 – 16 anys). Voleu transformar la vostra manera de relacionar- vos amb les xarxes socials i ajudar els vostres fills i filles a fer-ne un ús saludable i responsable? En aquesta sessió coneixerem els trets distintius de l’adolescència, reconeixerem les principals amenaces de l’Homo Digitalis, aprendrem estratègies per mitigar-les i entrenarem eines pràctiques per acompanyar els nostres fills i filles en el seu viatge digital, fomentant un ús més saludable i equilibrat de la tecnologia i les xarxes socials. Contribuïm plegades a la transició cap a aquesta nova espècie!
Dimecres 30 d’abril 19 h – Modalitat virtual
Enllaç d’inscripció: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScnkhLsB5H_NiFsj-pfm5l83YZFKvKQKxNLtxCWYs5i2fGhKw/viewform
Últim dia per apuntar-se divendres 25 d’abril.( L’activitat només es realitzarà si hi ha un mínim de 8 assistents)

