Val escolar curs 2024-2025

Benvolgudes famílies,

Us volem informar que de cara al proper curs 2024-2025, el Govern ha donat llum verda a la segona edició del val escolar per a la compra de material escolar, que serà de 60 euros per a tots els alumnes de primària i secundària. Cada família el rebrà a l’adreça postal que ens consta al centre per cada alumne, així que si heu fet un canvi de domicili recentment, us demanem que ens ho feu saber el més aviat possible per poder actualitzar les vostres dades i que pugueu rebre el val a la nova adreça postal.

Les famílies podreu bescanviar els vals en qualsevol dels establiments comercials adherits o, com a novetat, cedir-los als centres educatius per a la compra de material escolar; en aquest cas, es restaria de l’import de la quota de material del centre del curs 2024-25.

Així doncs, us demanem que si decidiu destinar l’ajut del val escolar a la quota de material del centre ens ho feu saber contestant a la pregunta del missatge enviat per l’app dinantia.

Salutacions,

Equip Directiu