Trobada CuEmE a Avinyó

El Consell Comarcal del Bages organitza la Trobada de Cooperatives Escolars del Bages. Avinyó serà l’escenari el proper dimecres 26 d’abril, d’una activitat molt participativa que servirà d’aparador dels projectes d’emprenedoria a través dels quals han treballat els nens i nenes d’escoles de la comarca. En el cas de l’IE Barnola participa l’alumnat de 6è de primària.

El projecte de cooperatives CuEmE, que impulsa la Diputació de Barcelona, promou l’emprenedoria a través de l’escola en què es treballen les competències emprenedores entre l’alumnat del cicle superior de primària i es gestiona de manera democràtica i participativa en què es promouen els valors de la solidaritat, la igualtat d’oportunitats, l’equitat i la responsabilitat social, entre d’altres.