Tornem a l’escola

Tornar a l’escola és un fet important per infants, famílies i mestres. És un dia de moltes i fortes emocions i de retrobaments.

És per això que, a partir de 1r i fins a 6è de primària, hem començat el dia amb la següent rutina de pensament. Perquè  a vegades no ens calen les paraules per transmetre com ens sentim. Això és el que passa als protagonistes d’aquest vídeo que, de ben segur, ha permès reflexionar a l’alumnat de quina manera les persones, amb la nostra manera de fer, podem provocar contagi emocional.