Taller: S’aprèn més amb els llibres de text?

img_0571El passat 30 de novembre, vàrem gaudir a l’escola del taller realitzat per Montse Pedreira: S’aprèn més amb llibres de text?
Davant d’una cinquantena de persones (famílies i mestres), vam poder comprovar de primera mà, les diferències d’ensenyament – aprenentatge que es produeixen amb llibres de text o amb pràctiques reals i vivencials que generen col·laboració, pensament, reflexió i ganes d’aprendre. Des de l’escola cada vegada tenim menys llibres de text, i crèiem que amb el taller ens podia ajudar a entendre millor el perquè d’aquesta decisió.

Un grup d’alumnes voluntaris de 6è, van fer de reporters durant el taller, anotant les coses més importants que deia la conferenciant i fent fotografies del treball realitzat. A continuació us adjuntem la feina fe.a per aquests alumnes.