Bon dia famílies!
Ahir els nens i nenes de la classe taronja, vam anar a Camadoca. Us volem explicar tot el que vam descobrir i també el que més ens va agradar.
Isona: em va agradar anar a alliberar les serps al riu i tocar l’eriçó. Em va agradar veure els mussols. M’ho vaig passar molt bé.
Laia Ruiz: em va agradar veure tots els animals i anar al riu a deixar les serps d’aigua. M’ho vaig passar molt bé.
Gerard: m’ho vaig passar perfecte veient els crancs invasors i em va agradar passejar pel bosc. També veure en Cisco i jugar amb els amics al cranc invasor.
Guerau: em va agradar veure com alliberaven les serps i tocar la tortuga. També em va agradar veure les anguiles com es menjaven un cuc.
Arije: em va agradar l’eriçó, el mussol, els lloros i la tortuga. M’ha agradat dinar amb els companys.
Laura: em va agradar veure tots els animals i fer totes les activitats. També anar amb l’autobús.
Pol: em van agradar els cabirols petits, l’esquirol perquè vaig descobrir que s’enfilaven per la paret, tocar l’eriçó i la serp. Va ser guai dinar amb els meus amics.
Albert: m’ho vaig passar bé. Em va agradar anar amb autobús. Em va agradar la tortuga, els peixos de l’aquari i em va fer una mica de por tocar la serp.
Vinyet: vaig aprendre que els esquirols són mamífers. Em va agradar el conill i la sortida pel bosc perquè hi havia un pont que s’assemblava al pont vell.
Pau: em va agradar molt anar d’excursió. Em va agradar dinar amb els companys i veure els lloros perquè deien hola. També em va agradar alliberar les serps, tocar la tortuga i el cranc.
Laia Quirós: em va agradar anar alliberar les serps al riu, tocar la tortuga i veure els ànecs. Vaig descobrir que les petxines de riu es diuen nàiades.
Eloi: em va agradar veure els puputs, tocar la serp i conèixer en Cisco (una cigonya). M’ho vaig passar molt bé fent l’excursió al bosc i veure les trampes pels crancs invasors. M’ho vaig passar molt bé anant amb autobús.
Arbelt: m’ho he passat super bé. M’ha agradat els lloros, la tortuga i la serp. M’ha agradat jugar amb els nens al bosc i construir una cabanya.
Alex: m’ho vaig passar molt bé. Em va agradar anar amb autobús i veure els animals.
Ens ho vam passar pipa!!!
Per veure fotos clica aquí.

