Projecte musical

Aquest curs 20-21, s’ha inciat la col·laboració entre l’Aula de Música d’Avinyó i l’IE Barnola, amb el suport de l’AMPA i la Regidoria d’Educació.

Els projectes comunitaris de música són a l’ordre del dia a Catalunya. Molts pobles i ciutats aposten per aquest tipus de programes que democratitzen l’accés a l’experiència musical en grup, posant totes les facilitats perquè tot l’alumnat d’un centre de règim general pugui tenir, al llarg de la seva formació obligatòria, un instrument musical a les mans.

L’aliança entre l’Institut Escola Barnola d’Avinyó i l’Aula de Música d’Avinyó, de moment, en l’etapa de l’ESO, pretén crear un projecte vinculat a la cultura i la creativitat.

Amb la compra de 16 ukeleles per part de l’AMPA, s’ha fet possible la realització del projecte.